- VKG NutiLabor

NutiLabori eesmärgiks oli anda meie huviringi lastele teadmisi ja praktilisi kogemusi programmeerimisest.

1. poolastal tegelesime mängude programmeerimisega programmiga Scratch.

2. poolaastal tegeleme robootikaga.

 

Putukas ja värvid. Vt juhend, vt näidis Palliõgard krabi. Vt juhend, vt näidis
   

Helikopter. Vt juhend, vt näidis

Juku ja papagoi. Vt juhend, vt näidis
   
Juku ja ema. Vt juhend, vt näidis Spraitide juhtimine teadete abil. Vt juhend, vt näidis
   
Ping pong. Vt juhend, vt näidis Platvormimäng. Vt juhend, vt näidis
   

Vaata Maailma, Elioni, EMT ja Microsofti poolt 2012. aastal algatatud NutiLaborite projekti eesmärgiks on arendada noorte infotehnoloogia-alast huvitegevust Eestis.
NutiLabori projekti tutvustuse ja toetajad leiate NutiLabori kodulehelt.

Nutilabori arvutiring 2013/2014 link