NutiLabori eesmärgiks oli anda meie huviringi lastele teadmisi ja praktilisi kogemusi programmeerimisest.
1. poolastal tegelesime mängude programmeerimisega programmiga Scratch.
2. poolaastal tegeleme robootikaga.
Putukas ja värvid. Vt juhend, vt näidis | Palliõgard krabi. Vt juhend, vt näidis |
Helikopter. Vt juhend, vt näidis |
Juku ja papagoi. Vt juhend, vt näidis |
Juku ja ema. Vt juhend, vt näidis | Spraitide juhtimine teadete abil. Vt juhend, vt näidis |
Ping pong. Vt juhend, vt näidis | Platvormimäng. Vt juhend, vt näidis |
Vaata Maailma, Elioni, EMT ja Microsofti poolt 2012. aastal algatatud NutiLaborite projekti eesmärgiks on arendada noorte infotehnoloogia-alast huvitegevust Eestis.
NutiLabori projekti tutvustuse ja toetajad leiate NutiLabori kodulehelt.
Nutilabori arvutiring 2013/2014 link