Teine tund:

     Teise tunni ajal esitati sama kava esimestele klassidele, kes tundusid väga rahul olevat. Nagu piltidelt näha võib on õpilased hästi ette valmistunud. Neil olid kaasas endal valmistatud plakatid, raamatud ja näited vanaaja söögi nõudest ning  teistest kodupidamises leiduvatest asjadest, millest mõned olid isegi kuuskümmend aastat vanad.
     Tutvustati ka vanaaja kombeid ja anti ülevaade, kuidas vanasti putrusid keedeti, mida sinna lisati ja mis päevadel söödi.
     Lauldi pudrulaule, mida võisid ja oskasid kõik kaasa laulda. Loeti ka luuletusi ja jutustati muinasjutte.

Järg projektile

ja klii segu. Alguses krimpsutasid kõik nägu, kuid kui nad olid putrusid maitsnud, küsisid paljud juurde.
       Putru pakuti ka meile ja fotograafidele. Puder maitses väga hästi, kuigi ka meie krimpsutasime alguses ninasid.   

Õpilaste ja õpetajate arvamus päevast

     Küsisime nii õpetajate kui ka õpilaste arvamusi sellisest päevast nagu täna.
     Õpetaja Juta Vaher, ühtlasi ka üks projekti organiseerijatest, ütles, et tema, kui juhendaja ei oska päeva hinnata, kuid väitis, et lastele meeldis väga. Ka küsitletud õpilane vastas, et projekt meeldis, eriti luuletused, mida ette kanti, kuid teda häiris saalis pidev sagimine.
     Õpetaja Malle Henning, kes meid juhendas,

AINEPÄEV 3-ndatel klassidel

Page 2